> Hola a tots,
>
> Aquesta és la "Call for Location" de l'OpenOffice.org Conference 2007.
> Durant aquesta setmana escriuré una primera versió del proposta. Si
> algú em vol ajudar a redactar alguna part, que m'ho digui.
>
> http://marketing.openoffice.org/servlets/NewsItemView?newsItemID=326

Jesús, crec que té molt sentit començar al proposta a un Wiki on la gent pugui
participar fàcilment (crear l'estructura del document). Hi ha apartats com
(Large local OpenOffice.org deployments, Travel costs, etc) que poden
benificiar-se molt clarament d'una eina col·laborativa d'aquest estil.

Em sembla molt bé.

Algú se'n pot encarregar de crear una pàgina amb aquesta estructura?

Salut,

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/