Hola a tots;
Acabo de mirar de picar aquest pàgina
http://www.softcatala.org/wiki/MaratOO_o_Documentaci%C3%B3
I m'ha sortit aquest missatge:

Wiki de Softcatalà has a problem

Sorry! This site is experiencing technical difficulties.

Try waiting a few minutes and reloading.

(Can't contact the database server: Can't connect to local MySQL
server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) (localhost))

Algú hauria d'intentar veure que passa. Perquè les persones que si
vulguin mirar aquesta pàgina potser no podran
Fins aviat
Adelina

On 2/4/07, Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

En/na Josep Torne ha escrit:
> Hola a tots,
> m'agradaria col·laborar amb Softcatala.
> He vist a la pàgina web que en l'àrea on necessiteu més ajuda actualment
> és en la traducció de la documentació  de l'OpenOffice, així que m'he
> afegit en aquesta llista de correu.
> Mes o menys he fet un tomb per la informació per a  pencaires, el recull
> de termes i la guia d'estil.
> Els meus estudis són d'informàtica i no se si necessito molta preparació
> per a començar a traduir cadenes ja que de ganes no n'hi falta.
>
> Espero les vostres indicacions,

Hola Josep i benvingut.

De la documentació de l'Openoffice.rg queda per assignar el fitxer scalc/01.po
que recentment ha estat allibertat pel Toni Hermoso que no té temps per
acabar-ho.

Veure:

http://www.softcatala.org/wiki/MaratOO_o_Documentaci%C3%B3

Estaria molt bé si pots tu acabar aquest fitxer. Apunta't al Wiki com que ets
la persona que està treballant-hi. Tingues en compte les indicacions que hi ha
a dalt de la mateixa pàgina.

Si tens qualsevol dubte, adreçat a aquesta llista.

Salut,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/