Αχ μη λες για παιδιά και φροντιστήρια γιατί με πιάνει ένα ρηγός.
Μόνο για τα Αγγλικά των παιδιών φέτος έφυγαν πάνω από 1200 ευρώ. Μην το
ψάχνεις.
Πάντος, όσο για το Iphone, είναι πολύ καλό και οι εφαρμογές που είναι χρήσιμες
για μας είναι αρκετές.
Θα πρέπει ωστόσο να πούμε, όσο κι αν αγαπάμε την Apple και τα προϊόντα της, ότι
δεν είναι ακόμα δυνατή η ανάγνωση sms μηνυμάτων στα Ελληνικά. Είναι μία
αδυναμία στο συνθέτη φωνής.
Προσπαθούμε για να λυθεί αλλά δεν έχω κάτι σίγουρο να πω ακόμα.
Θα δούμε.

Νεκτάριος.