Να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου και που ξέρεις μπορεί να πέσουν και στην ανάπτυξη. Αλίμονο από τα δεκαοχτάχρονα και εικοσάχρονα που θα φάνε όλο το πακέτο της ανεργίας, της φτώχειας και της ανέχειας. Καταστρέφονται τα όνειρα τους, σπουδές, πτυχία, μεταπτυχιακά, τι να λένε όλα αυτά τώρα. απογοήτευση μεγάλη... Τέλος πάντων να τις χαίρεσαι τις κορούλες σου και να τις δεις να μεγαλώνουν ευτυχισμένες.
αλήθεια πόσο χρονών είναι?
----- Original Message ----- From: "maria maniataki" <maniatakima...@freemail.gr>
Sent: Monday, October 10, 2011 2:00 PM
Subject: Re: [Orasi] Πανικός από τις προ-παραγγελίες του νέου iPhone!

Στην περίπτωση τη δική μου η υπομονή έχει να κάνει και με τα παιδιά. Οι κόρες μου είναι πολύ μικρές και αφιερώνω σχεδόν όλο μου το χρόνο σ' αυτές. Όσο για τα χρήματα, σίγουρεα είναι πολλά αυτά που θα έπρεπε να διαθέσω, αλλά επιδή ευτυχώς δεν έχω ούτε φροντιστήρια, ούτε στεγαστικό δάνειο, πιστεύω πως κάτι μπορεί να έβρισκα για το iphone. ----- Original Message ----- From: "Χρυσούλα Καραθύμιου" <chris...@otenet.gr>