Καλησπέρα αγαπητοί φίλοι!

Απο τα βάθη της καρδιάς μου, εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά, καλά, γεμάτα υγεία
κι ευτυχία για σας και τ' αγαπημένα σας πρόσωπα!

Διαβάζοντας τη λίστα μας, με θλίψη διαπιστώνω ότι μάλλον θα πρέπει να καταταγώ
όχι στους κολασμένους που λέει κι ο Βοσκόπουλος αλλά, στους αναλφάβητους
διαδικτυακά τυφλούς του πλανήτη! Αυτό, διότι, δεν μπορώ να αντιληφθώ, πως μια
συσκευή αφής όπως το άϊ φον η το άϊ παντ, συσκευές αφής εξ' όσων γνωρίζω,
δύναται να χρησιμοποιηθούν απο κάποιον τυφλό, όπως και η αφεντιά μου. Αν μου
λύνατε αυτή την απορία, θα σας ήμουν υπόχρεος πραγματικά.

Σας έχω και δώρο! Έγραψα ένα παραμύθι και σας το αφιερώνω! Αν σας ενδιαφέρει,
πατήστε τον σύνδεσμο που ακολουθεί:

http://naoumis-nikos.blogspot.com/2011/12/blog-post_20.html

Φιλικά

Νίκος