Γειά σου Κώστα και καλή χρονιά φίλε επίσης. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Ταλαιπωρία μου φαίνεται όλο αυτό το πράγμα και όχι απόλυτα ασφαλές. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση. Δεν πιστεύω ότι θα μπω σ' αυτό το τριπάκι ποτέ. Μια χαρά μου κάνουν την διαδικτυακή δουλειά πκου θέλω και τα συμβατικά κινητά. ----- Original Message ----- From: "Mihalopoulos Costas" <k...@otenet.gr>
Sent: Monday, January 02, 2012 2:29 AM
Subject: Re: [Orasi] Ευχές - απορίες - παραμύθι!

Καλή χρονια Νίκο. Σε αυτό που ρώτησες, θα σου δώσω ενα απλό παράδειγμα. Για να γράψεις ενα μήνυμα, πρώτα επιλέγεις τον παραλήπτη, όπως σε όλα τα κινητα.Εδώ λοιπόν μπορείς να πληκτρολογήσεις το κινητό (αριθμό) ή τα πρώτα γράμματα της επαφής. Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει ενα εικονικό πληκτρολόγιο με διαταξη όπως στον υπολογιστή. Με το δάκτυλο μεταφέρεσαι απο γράμμα σε γράμμα και σε αυτό που θέλεις το σηκώνεις ελαχιστα απο την οθόνη, οπότε ακούς με διαφορετικό τόνο το γράμμα που επέλεξες. Αφού πλήκτρολογήσεις τα γράμματα που επιθυμείς, σέρνεις το δάκτυλο σου πάνω απο το πληκτρολόγιο προς τα επάνω και ακούς τις επαφές που αντιστοιχούν σε αυτό που έδωσες. Σε αυτή που θέλεις, πατάς δυο φορές γρήγορα με το δακτυλο σου για να την επιλέξεις. Αμέσως εμφανίζεται πάλι το πληκτρολόγιο και είσαι έτοιμος να γράψεις το μήνυμα. Πληκτρολογώντας μια λέξη, μόλις πατήσεις το διάστημα σου επαναλαμβάνει την λέξη. Υπάρχουν δυο κουμπιά στην οθόνη, κάτω δεξια μετα το Μ το κουμπί της Διαγραφής και πάνω δεξια απο το πληκτρολόγιο το κουμπί της Αποστολής.

Ελπίζω να σου έδωσα μια μικρή ιδέα.