https://gr.euronews.com/culture/2022/06/24/desmond-child-tin-deftera-tha-viosete-mia-pnevmatiki-empeiria-sto-irodeio?fbclid=IwAR3pTpMn06FrIqql1fZHBN0nzXxfhdXIfLBpZLutRqYBauwvCs2oBsnDyXc

Desmond Child: «Την Δευτέρα θα βιώσετε μια πνευματική εμπειρία στο Ηρώδειο»

Desmond Child   -   Πνευματικά Δικαιώματα  Afroditi_Zaggana/Afroditi_Zaggana
Ο Desmond Child, ο δημιουργός των μεγαλύτερων μουσικών επιτυχιών βρίσκεται στην
Ελλάδα. Κάνει πρόβες για τη μεγάλη συναυλία που θα δώσει την Δευτέρα 27 Ιουνίου
στο Ηρώδειο. Ο σκοπός της είναι η στήριξη της παγκόσμιας εκστρατείας για την
επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα. Μέρος των εσόδων της εκδήλωσης θα δοθεί
στο Μουσείο της Ακρόπολης. Την καλλιτεχνική διεύθυνση της βραδιάς έχει ο
Φοίβος. Ο σπουδαίος μουσικός μίλησε στην κάμερα του Euronews γι' αυτή την
ξεχωριστή εκδήλωση:

«Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Ελλάδα με τον σύζυγό μου και τα δυο παιδιά
μας, πριν από 15 χρόνια, βρισκόμασταν συχνά σε υπέροχα δείπνα με άλλους 25-30
ανθρώπους. Πάντα, στο τέλος της βραδιάς, η συζήτηση έρχεται στα Γλυπτά του
Παρθενώνα. Όλοι έχουν έντονα αισθήματα γι’ αυτό το ζήτημα. Ακούω για αυτό το
θέμα και αισθάνομαι τον πόνο που κρύβεται. Αυτά τα γλυπτά συμβολίζουν τα πάντα.
Δεν είναι απλές πέτρες. Αυτά τα γλυπτά από μάρμαρο είναι ζωντανά. Όταν σταθείς
μπροστά τους, αισθάνεσαι το πνεύμα, την μαγεία τους. Όταν κάτι έχει τόση
δύναμη, πρέπει να επιστρέψει στην πατρίδα του. Αν ο κόσμος θέλει να τα δει, να
έρθει στην Ελλάδα».

Στο εντυπωσιακό σόου συμμετέχουν πάνω από 12 λαμπρά ονόματα της διεθνούς αλλά
και της ελληνικής σκηνής. Ανάμεσά τους ο Alice Cooper, η Bonnie Tyler, οι
Rasmus, ο Kip Winger, ο Justin Benlolo, η Rita Wilson, η Lena Hall, ο Chris
Willis, η Tabitha Fair, ο Σάκης Ρουβάς και ο Γιώργος Λεμπέσης. Θα τους
συνοδεύσουν κλασική ορχήστρα εγχόρδων, ροκ μπάντα και η παιδική χορωδία του
Σπύρου Λάμπρου:

«Η συναυλία Desmond Child rocks the Parthenon είναι ένα καταπληκτικό γεγονός
για μένα. Όλοι οι φίλοι μου καλλιτέχνες θα έρθουν για να ενώσουμε τις φωνές μας
για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα. Συνεργαζόμαστε τέλεια και ο ήχος
είναι εκπληκτικός. Έχουμε ετοιμάσει ένα φαντασμαγορικό σόου υπό την καθοδήγηση
του Φωκά Ευαγγελινού. Το σκηνικό που έχει ετοιμάσει είναι απίστευτο. Θα
εκπλήξει τους πάντες. Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο. Θα είναι μια
πνευματική εμπειρία. Γιατί δεν βλέπουμε το Ηρώδειο ως θέατρο, αλλά ως έναν ιερό
ναό. Η μουσική εμπειρία που θα βιώσετε τη Δευτέρα θα έχει αυτό το χαρακτήρα».

Η σχέση του με την Ελλάδα μετρά πολλά χρόνια. Έρχεται πολύ συχνά με την
οικογένειά του. Το αγαπημένο του νησί είναι η Φολέγανδρος: «Οι φίλοι μας που
ήταν εδώ πολύ πριν από εμάς, η Μέλανι και ο Άλμπι Γκαλούτεν, ο παραγωγός του
σπουδαίου Saturday Night Fever των Bee Gees, μας προσκαλούσαν διαρκώς να
έρθουμε στην Φολέγανδρο, γιατί είχαν ανακαλύψει αυτό το μαγικό μέρος. Λένε ότι
αν επισκεφθείς το συγκεκριμένο νησί, μένεις αιχμάλωτος, γιατί παλιά ήταν νησί
κρατουμένων. Έτσι, αν πας μια φορά, πρέπει να επιστρέψεις και να "εκτίσεις"
περισσότερο χρόνο. Έτσι κάθε χρόνο, περνάμε περισσότερο διάστημα εκεί, άλλη μια
εβδομάδα, άλλη μια εβδομάδα. Και μετά έρχεται η μέρα που πρέπει να φύγουμε και
όλοι κλαίμε γιατί δεν είμαστε πια τουρίστες σ’ αυτό το μέρος. Είμαστε μέρος της
ζωής του χωριού. Είμαστε μέρος της ελληνικής εμπειρίας. Είμαστε οικογένεια. Γι'
αυτό έχει τόσο μεγάλη σημασία για εμάς. Και τη μέρα που γυρίζουμε πίσω,
αρχίζουμε αμέσως να μιλάμε για το πότε θα επιστρέψουμε. Όλο το χρόνο, μετράμε
τις μέρες που θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα».

Ο βραβευμένος με Grammy Αμερικανός συνθέτης και παραγωγός έχει πάνω από 80
επιτυχίες στο Top 40 του αμερικανικού Billboard. Εδώ και έξι δεκαετίες, έχει
πουλήσει πάνω από 500 εκατομμύρια δίσκους και έχει δισεκατομμύρια streams και
views στο YouTube σε όλο τον κόσμο:

«Πέρσι είχα ένα ακόμη τραγούδι που σημείωσε επιτυχία: το «Kings and Queens» με
την Ava Max. Αυτό σηματοδοτεί την έκτη δεκαετία με τραγούδι μου που φτάνει στην
κορυφή: από τη δεκαετία του ’70 μέχρι και τη δεκαετία του 2020. Ξυπνώ κάθε μέρα
με ακόρεστη διάθεση να φτιάξω ένα ακόμη σουξέ. Γνωρίζω ότι για να μην φέρω τον
εαυτό μου σε δύσκολη θέση, πρέπει να έχω τις ικανότητες, το ταλέντο για να
υποστηρίξω τη δουλειά που κάνω. Μερικοί άνθρωποι λένε ότι είμαι εργασιομανής.
Εγώ θα έλεγα ότι λατρεύω τη ζωή. Γιατί δεν έχω μόνο πετυχημένα τραγούδια, θέλω
να έχω και μια πετυχημένη ζωή. Είμαι ευλογημένος που έχω τον Κέρτις. Είναι ένας
απίστευτος σύζυγος. Οι γιοι μας είναι πλέον 20 ετών. Λατρεύουν την Αθήνα. Δεν
γυρίζουν πίσω πριν τις 4-5 τα ξημερώματα. Ποιος ξέρει πώς εξελιχθούν τα
πράγματα. Ίσως παντρευτούν Ελληνίδες και έτσι να είμαστε εδώ όλη την ώρα για να
βλέπουμε τα εγγόνια μας. Θα ήταν τέλειο!».

Ο Αμερικανός μουσικός δεν σταματά ποτέ να δουλεύει. Αναζητεί διαρκώς νέες πηγές
έμπνευσης. Παραμένει ακάματος: _«Ξυπνώ το πρωί και αισθάνομαι ότι είμαι
αποτυχημένος. Μέχρι να πάω για ύπνο το βράδυ, καταφέρνω μέσω της σκληρής
δουλειάς να αισθανθώ ότι έχω κερδίσει το παιχνίδι. Πρέπει λοιπόν να εργάζεσαι
σκληρά. Αλλιώς δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θέλεις. Είναι κάτι που έμαθα
από πολύ μικρή ηλικία. Ήμασταν πολύ φτωχοί τότε. Η μητέρα μου ήταν η Κουβανή
μουσικoσυνθέτρια Έλενα Καζάλς. Ζούσαμε εξόριστοι σε μια παραλία του Μαϊάμι.
Κάθε μέρα, έπρεπε να αγωνιστούμε σκληρά για να τα βγάλουμε πέρα. Έγραφε κι αυτή
τραγούδια. Προσπαθούσε να βρει τρόπο να τα ηχογραφήσει. Πήγαινε τα βράδια στα
νυχτερινά μαγαζιά με τις κασέτες της και τους στίχους της και έλεγε: “Παρακαλώ,
τραγουδήστε το τραγούδι μου”._Και εγώ δεν ξέρω άλλον τρόπο από αυτόν. Αυτό κάνω
ακόμα. Βρίσκω έναν τρόπο. Και μετά δουλεύω πολύ σκληρά για να βεβαιωθώ ότι θα
έχω τα τραγούδια που θα τα επιλέξει κάποιος ως σινγκλ. Μερικές φορές χρειάζεται
να μιλήσεις με τους πάντες, συμπεριλαμβανομένης και της κομμώτριας, για να πουν
σε αυτούς που ξέρουν: "άκουσα το τραγούδι του Desmond, νομίζω ότι πρέπει να το
κάνεις το επόμενο single σου". Είναι κάτι αναγκαίο, όταν θέλεις πραγματικά να
πετύχεις κάτι. Γιατί αν ήταν τόσο εύκολο, όλοι θα ήταν τραγουδοποιοί, σωστά;»

Ο απόλυτος hitmaker όπως τον έχουν αποκαλέσει έχει συνεργαστεί με θρυλικά
ονόματα όπως οι Alice Cooper, Aerosmith, Bon Jovi, Bonnie Tyler, Cher, KISS,
Scorpions, Ricky Martin, Barbra Streisand, Michael Bolton και Christina
Aguilera. Υπάρχει κάποιος ή κάποια με τον οποίο ονειρεύεται να συνεργαστεί;

«Η απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα ξεκινά με το γράμμα Α. Είναι η Adele. Θέλω πολύ
να συνεργαστώ μαζί της. Adele, αν με ακούς, πάρε με τηλέφωνο. Έχω τραγούδια για
σένα. Ξέρω ότι θα τα πάμε περίφημα. Είναι η εμμονή μου. Την λατρεύω. Μου αρέσει
το πώς τραγουδά, η μουσική, οι στίχοι της, το γούστο της, πόσο cool είναι.
Λατρεύω τα πάντα σε αυτήν».

Ραντεβού λοιπόν τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Ηρώδειο για μια βραδιά λάμψης και
ανιδιοτελούς προσφοράς, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχει η μουσική και οι
μεγάλες επιτυχίες.

Εισιτήρια-Πληροφορίες

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip