Καλημέρα Στέλιο. Έχεις δίκιο αλλά τα πράγματα δεν αλλάζουν, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να χαλιόμαστε εμείς. Και εγώ θυμώνω όταν αδικαιολόγητα μου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Αλλά να θυμάσαι ότι η Ευγενία και το χαμόγελο πάντα κερδίζει. Έτσι όταν σε έχουν φτάσει στα όρια σου και είσαι έτοιμος να εκραγείς, κράτα το θυμό σου για όταν θα είσαι μόνος σου στο σπίτι. Με τη φωνή συνήθως δεν βγάζεις κάτι, άσε που δημιουργείς κακό προηγούμενο για τις μετέπειτα φορές. Ηρεμία λοιπόν, Ευγενία και χαμόγελο. Ξέρω βέβαια ότι για εμάς τις γυναίκες είναι πολύ πιο εύκολο αντί να εκραγούμε να χαμογελάσουμε ευγενικά, αλλά δεν υπάρχει Άλος τρόπος. Κάποιες φορές μάλιστα ίσος αν είναι δυνατόν πρέπει ακόμα και να υποχωρήσουμε και ας έχουμε δίκιο.

Καλή συνέχεια.

Bakopanos Nickoletta
----- Original Message ----- From: "Stelios Pedoulakis" <spe...@otenet.gr>
Sent: Sunday, December 16, 2012 3:56 AM
Subject: Re: [Orasi] Συναλλαγή τυφλών με υπηρεσίες

Δεν είναι ακριβώς έτσι!

Και με τους υπαλλήλους να γνωριστείς, όταν κάποιος προϊστάμενος καταστήματος αλλάξει, άνετα μπορεί να σου κάνει τη ζωή δύσκολη αν είναι τυπικός, επικαλούμενος προσχηματικά τις διάφορες εγκικλίους που του έρχονται άνωθεν, ακόμη και το γράμμα του νόμου!
Έχω βιωματική εμπειρία πάνω σε αυτό που σου γράφω!!
Στερεότυπες δικαιολογίες τους είναι πως "μας το επιβάλλει ο νόμος, άνθρωποι είμαστε δεν ξέρουμε τι γίνεται, λάθοι κι εμείς κάνουμε κλπ". Δικαιολογίες δηλαδή που δεν άπτονται πάντα του θέματος εμπιστοσύνης ή μη στον τυφλό! Βέβαια αν έχει κάποιος συστάσεις ή κάποιοι στην τράπεζα τον ξέρουν ως πελάτη καιρό, κάποιες φορές είναι θετικό για το συγκεκριμένο πρόβλημα!

Αν όμως οι υπάλληλοι που σε ξέρουν αλλάξουν και ο προϊστάμενος είναι μυστήριος, εκεί την έκατσες!;
Είναι να μην πέσεις στην περίπτωση αλλιώς...
Εγώ απλά θίγω αυτά που ζω και αντιμετωπίζω. Οι περιπτώσεις φυσικά του καθεός μας είναι ξεχωριστές και οι συνάδελφοι εδώ εξέφρασαν τις απόψεις τους, και τους ευχαριστώ γι' αυτό!
Αν ζάλισα τη λίστα, συγγνώμη ζητώ αλλά, η επανάληψη μήτηρ της μαθήσεως!

Με σεβασμό

Στέλιος Πεδουλάκης