Στην Κύπρο δηλαδή είναι πρωτότυπο και πρωτόγνωρό αυτό που μας λες?
Όχι γιατί στην ελλάδα αυτό το ζω από τότε που
γεννήθηκα. 2013 12:18 πμ, ο/η Nikos Demetriou έγραψε:
Γεια σας.
Το μήνυμα αυτό δεν έχει να κάνει με την τεχνολογία όπως στέλνω συνήθως αλλά μάλλον με την πολιτική. Να σας πω πως δεν ασχολούμαι με την πολιτική και φέτος στα 30 μου θα είναι η πρώτη φορά που θα ψυφήσω λόγο της δύσκολης κατάστασης που παιρνά η Κύπρος και νιόθω πως πρέπει να συμβάλω κι εγώ σε αυτές τις εκλογές. Φέτος που ασχολήθηκα λοιπόν και μελετώ τους υποψηφίους και συζητώ με φίλους παρατήρησα το εξής που κατα την γνώμη μου είναι πολύ παράλογο. Οι υποψήφιοι και οι υποστιρικτές τους αντί να μας λεν γιατί πρέπει να τους ψηφήσουμε σπαταλούν πολύ χρόνο για να μας πούν τα αρνητικά του αντιπάλου και γιατί δεν πρέπει να τον ψηφήσουμε.
Εγώ προσωπικά το βρήσκω πολύ λάθος αυτό.
Δεν θα ήταν καλύτερα ο καθένας να μας λέει τα καλά του και να αποφασήσουμε μόνοι μας ποιός είναι ο καλύτερος? Δεν ξέρω τι πιστεύεται εσείς αλλά εγώ αυτή την τακτική την βρήσκω εντελώς λανθασμένη. Είναι σαν να μου αρέσει ο Μαρκόπουλος και εγώ μιλώ όλη την ώρα για την Άννα Βίση για το πόσο κακή τραγουδίστρια είναι. Ή σαν να μου αρέσει το παστίτσιο αλλά προτιμώ να λέω για το πόσο απαίσια είναι η φασολάδα φέρι πειν. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και στην Ελλάδα αυτό. Οι υποστιρικτές του πασοκ για παράδειγμα να μιλούν περισότερο για την νέα δημοκρατία παρά για το κόμα που υποστιρίζουν. Δεν το βρήσκετε παράλογο?
Νίκος

Χρυσούλα