Καλημέρα.
Σπύρο, πραγματικά δε θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα. Συμφωνώ απόλυτα.
Δεν είναι απλά η συχνότητα που κάποιος διαβάζει mail είναι και ο όγκος της
γενικότερης αλληλογραφίας που κάποιος έχει να διαχειριστεί μέσα στη μέρα.
Η λίστα αυτή έχει ανεκτίμητη αξία για όλους μας. Ας προσπαθήσουμε να την
κρατήσουμε σε ένα επίπεδο χρήσιμο και δημιουργικό.

Νεκτάριος.