Καλησπέρα Νίκο. Το να εξετάζεται μία ανθρώπινη δραστηριότητα όσο αποκρουστική και αν μας φαίνεται είναι διαφορετικό από το να αναπαράγουμε το μίσος και τον ρατσισμό μεταξύ των ανθρώπων με την ανάλογη αρθρογραφία.
Πιστεύω να καταλαβαίνεις την διαφορά μεταξύ των δύο.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Saturday, January 23, 2016 9:24 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Συζήτηση για την θεματολογία της λίστας.

φίλε Γιώργο Αλικανιώτη, μιας και αναφέρθηκες στη διαγραφή του Άγγελου,
θυμίζω μία φράση που του είχε γράψει ο Κώστας πριν τον διαγράψει. την
αντιγράφω από το αρχίο της λίστας.
Φίλε να τα αφήσεις αυτά και να μάθεις να κάνεις σωστά τις δουλιές σου
και όχι να ξερνάς εμετό.
αναρωτιέμαι: το σεξ με περίοδο δεν είναι θέμα για ξέρασμα; αλλά ξέχασα,
αυτό το βαφτίζουμε επιστημονικό και εμείς οι αδαείς απόφοιτοι ληκίου δε
γνωρίζουμε απ' αυτά. η έλειψη γνώσεων μάλλον μας κάνει κομπλεξικούς και
πολεμάμε την επιστήμη.
Νίκος.