Πολίτες οι οποίοι κατέστησαν Αμεα μετά την απόκτηση του Ι.Χ αυτοκινήτου εφόσον προσκομίσουν στην Υπηρεσία έγγραφο Πιστοποίησης Αναπηρίας, καθώς και βεβαίωση από την Γραμματεία των ΚΕΠΑ, με τα οποίες να επιβεβαιώνεται ότι η πάθηση τους ανήκει στις δικαιούχες παθήσεις των διατάξεων του άρθρου 16 του ν.1798/88, όπως αυτές τροποποιήθηκαν με το άρθρο 23 του ν.1882/90 και έχουν στην πλήρη κυριότητάς τους Ι.Χ. αυτοκίνητο (το οποίο όμως δεν είναι αναπηρικό)
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/dhmosio/48369/se-perissoterous-oi-kartes-stathmefsis-amea
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Christos Koromilas Κορομηλάς
Sent: Saturday, September 17, 2016 2:22 PM
To: Α Ορασις
Subject: [Orasi] Με αφορμή την κάρτα αναπήρου

Γεια σε όλους,
είχα δημοσιεύσει πριν από δύο μήνες περίπου Όλα όσα χρειάζονται για να πάρουμε Την κάρτα αναπήρου Από το υπουργείο συγκοινωνιών για να Έχουμε το πλεονέκτημα της νόμιμης στάθμευσης σε θέσεις στάθμευσης αναπηρικές Και την δωρεάν διέλευση μας από Αρκετους σταθμούς διοδίων της χώρας μας , Επίσης αυτή η κάρτα είναι το πρώτο βήμα για να αποκτήσουμε μόνιμη θέση στάθμευσης έξω από το σπίτι μας. Δεν με ενόχλησε ότι ενώ είχα γράψει αναλυτικά το τι χρειάζεται πολύ με πήρανε τηλέφωνο για να με ρωτήσουν τα ίδια πράγματα που στο κάτω κάτω δεν ήταν δυνατόν να τα θυμάμαι απ'έξω αλλά με ενόχλησε αυτό που θα σας διηγηθώ Με πήρε λοιπόν τηλέφωνο μία κυρία η οποία είχε όλες τις προϋποθέσεις του νόμου και πήγε με τα χαρτιά που χρειάζονται στο υπουργείο συγκοινωνιών στη Μεσογείων, απέναντι από το υπουργείο εθνικής αμύνης. Εκεί αντιμετώπισε την αρνητική, υποτιμητική και προκλητική στάση του υπαλλήλου ο όποιος της δηλώσε ότι δεν μπορεί να την πάρει γιατί το αυτοκίνητο ήταν μισό στο όνομα το δικό της και μισό στο όνομα του συζύγου της Και ότι έπρεπε να Πάρει όλο το αυτοκίνητο στο όνομα της. Αυτό λοιπόν για εμένα δείχνει την αδιαφορία και την ακαταλληλότητα του συγκεκριμένου υπαλλήλου όποιος πληρώνεται από το ελληνικό Δημόσιο για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ελλήνων πολιτών και Όπως είπα στην κυρία που μου τηλεφώνησε αμέσως έπρεπε να προβεί σε κάποια καταγγελία ώστε να συμμορφωθεί ο συγκεκριμένος και να παραδειγματιστούν όλοι οι υπόλοιποι. Η κυρία αυτή βέβαια έφυγε από το υπουργείο συγκοινωνιών της Μεσογείων και πήγε στο υπουργείο συγκοινωνιών στον σταυρό, όπου της είχα πει ότι είχα βγάλει εγώ την κάρτα μου Έκανε την δουλειά της και μετά βέβαια Εξαφανίστηκε και δεν έκανε τίποτα από ότι επέβαλε το δίκαιο και η ηθικη Απέναντι στην συμπεριφορά του υπαλλήλου που την προσέβαλε, την Υποτίμησε και την ταλαιπωρησε Και μαζί με αυτήν, όλους εμάς. Εγώ βέβαια δεν Απογοητεύομαι και δεν πρόκειται να σταματήσω να λέω αυτό που ξέρω και να βοηθώ όσο μπορώ τον οποιονδήποτε συνάνθρωπο μου αλλά με αυτές τις συμπεριφορές το μοναδικό Που προωθούμε είναι ο παρτακισμος Και βέβαια όταν βρεθούμε εμείς στην δύσκολη θέση δεν θα έχουμε την βοήθεια που χρειαζόμαστε.

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας