Δεν χρειάζεται πλέον το αυτοκίνητο να είναι στο όνομά σου Κανονικό ΙΧ ή
αναπηρικό.
Εγώ έχω κάρτα αναπηρου  με δηλωμένο οδηγό την γυναίκα μου και η άδεια του
αυτοκινήτου είναι στο όνομα της μητέρας μου

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

17 Σεπ 2016, 16:30, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: