Ο Θανάσης έχει δίκιο! Όλες οι θέσεις του 2643 αφορούν προκηρύξεις που έχουν
προηγηθεί. Εγώ για παράδειγμα τοποθετήθηκα Με βάση μία προκήρυξη του 2007, που
αφορούσε τους δικαστικούς υπαλλήλους, και είχε περάσει ως θέση στην γενική
προκήρυξη του 2643 του έτους 2008. Τελικός βέβαια διορίστηκα το 2013 αλλά αυτό
είναι μια άλλη ιστορία… Θέλω να πω ότι και ο 2643 είχε τραγικά προβλήματα
εφαρμογή στην πράξη…

Πωλίνα Π.

13 Οκτ 2016, 8:16 πμ, ο/η Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com> έγραψε: