Φυσικά ενοχλούμαστε, Όταν κάποιος μας πάρει χαμπάρι. Κάτω από το μανδύα του
τυφλού, Καλύπτονται άνθρωποι Που θα τους  ζήλευε ο αετός. Αφού λοιπόν αυτό
είναι μια πραγματικότητα, Γιατί να έχουμε τα ίδια δικαιώματα Δεν με  αδηκεί
αυτό κατάφωρα;  κάτι πιο σημαντικό για εμένα, Όλοι μιλούμε με ευκολία για
δικαιώματα,αλλά για υποχρεώσεις κανείς μας.  Συμφωνώ απολύτως, Με όσα πιο πάνω
έγραψε η Χρυσέλλα  Καλημέρα! Γρηγόρης Στάλθηκε από το iPhone μου

22 Ιαν 2018, 4:26 μμ, ο/η ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ <johnor...@gmail.com> έγραψε: