Δύο παπάδες συζητούν:<<Αδερφέ μου, πλησιάζει το Πάσχα και πρέπει να νηστέψουμε
το φαγητό.>>λέει ο ένας.<<Συμφωνώ, αδερφέ μου, αλλά μάλλον πρέπει να νηστέψουμε
και από το άλλο...>>λέει ο άλλος. <<Καλά λες, να νηστέψουμε και από
αυτό>>συμφωνεί ο πρώτος.

Μετά λοιπόν από κάποιες μέρες ο δεύτερος παπάς βλέπει τον πρώτο αγκαλιά με δύο
σέξι καπετάνισσες και απορρεί:<<Καλά αδερφέ μου δεν είπαμε να νηστέψουμε και
από αυτό..;>>. <<Ω!! μη στεναχωριέσαι αδερφέ μου, του λέει εκείνος, τα
θαλλασινά είναι νηστίσιμα!>>