Στο idika δεν βρίσκω κάποια επιλογή για να συνδεθώ μέσω taxis.

Αν έχεις κάποιο σύνδεσμο ή μπορείς να μου πεις πιο link να πατήσω θα ήμουν υπόχρεος.

Καλημέρες Νεκτάριος

On 12/3/2018 12:12 PM, skordilis-spyros wrote:
γιώργο και εγώ την έβγαλα σε εκδοτήριο και μου έβαλαν πίν. συγκεκριμένα η υπάληλος μου είπε πως μου έβαλε πίν την ημερομινία γένησης καιμου τοέδωσε γραμένο σε χαρτάκι. πήγενε καιδδιευκρίνησετο. σπύρος

From: "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΟΥΦΑΣ" <gesio...@otenet.gr>
Sent: Monday, March 12, 2018 12:05 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] ΗΔΙΚΑ: Άνοιξε η ενεργοποίηση των Athena Card για άνεργους και ΑΜΕΑ στο idika.gr

Για ποιο πιν μιλάει ο πηιτής; Εγώ την εκδοσα στην ομονια και δεν μου ζιτισαν να βαλω δαποιο πιν. τη κάνω;
Μιπος ειναι η ιπερτατη ιπερβολή;

Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών

--
΅Web:
http://www.isobitis.com