Προσπάθησα κι εγώ αλλα μάταια! Την Πολίνα προφανώς την βοήθησαν και παρασύρθηκα ψάχνοντας. Γιώργος

From: "Kostas .D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Monday, March 12, 2018 7:48 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] ΗΔΙΚΑ: Άνοιξε η ενεργοποίηση των Athena Card για άνεργους και ΑΜΕΑ στο idika.gr

Η εφαρμογή είναι εντελώς απρόσητη για τα άτομα με πρόβλημα όρασης. Και επειδή έχουν περάσει 6 μήνες δεν μπήκαν στον κόπο να την τεστάρουν.
Ντροπή και τίποτε άλλο.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Pwlina Papanikolaou
Sent: Monday, March 12, 2018 7:09 PM
To: orasi@hostvis.net

Έχετε δίκιο! Αυτά τα πεδία τα βγάζει στο κέντρο της οθόνης σε ένα μικρό
παράθυρο πάνω από το κυρίως παράθυρο.

Πωλίνα

Στις 12/3/2018 6:28 μμ, ο Θανάσης Κατσαγάννης έγραψε:

Δεν μπόρεσα να ενεργοποιήσω μόνος μου την κάρτα.
Τους κοδικούς του τάξις και το αμκα μου, τα καταχόρησα εύκολα.
Για τον κοδικό της κάρτας και το πιν, δεν βρήκα  edit boxes να τα γράψω.
Θανάσης.