Wassalamu'alaykum wr.wb

    Kalau ambo mambaco carito tentang PRRI samaso sakola nan ditulih
    di bukuk-buku sejarah, iyo kesannyo merupakan pemberontakan
    terhadap republik atau penghianatan terhadap negara kesatuan RI.
    Manuruik ambo, saketek banyaknyo mambari kesan kepada generasi mudo
    tentang kampuangnyo sacaro negatif.

    Untunglah sekarang lah ado buku nan maluruihkan tentang perjuangan
    nan tu.

    Kalau ambo mambaco terjadinya perlawanan di daerah-daerah banyak
    sabananyo merupkan pemberontakan militer.
    Nan ambo raso memang militerlah nan mampunyai kamampuan untuk itu.

    Nan manjadi pertanyaan Ambo, apokah memang PRRI itu merupakan
    pemberontakan militer ?

    Wassalamu'alaykum Wr.Wb.

    Arnoldison  (42 th)

--
Best regards,
 Arnoldison                            mailto:[EMAIL PROTECTED]