ass...
ambo nan urang mudo ko ingin tau aa sabana nyo nan
tajadi......
mudah2an (koq lai tau ) Mak Ngah bisa manjalehkan......
wass

Yogi

On Thu, 13 Apr 2006 09:18:01 -0700
  Arnoldison <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>    Wassalamu'alaykum wr.wb
>
>    Kalau ambo mambaco carito tentang PRRI samaso sakola
>nan ditulih
>    di bukuk-buku sejarah, iyo kesannyo merupakan
>pemberontakan
>    terhadap republik atau penghianatan terhadap negara
>kesatuan RI.
>    Manuruik ambo, saketek banyaknyo mambari kesan kepada
>generasi mudo
>    tentang kampuangnyo sacaro negatif.
>
>    Untunglah sekarang lah ado buku nan maluruihkan
>tentang perjuangan
>    nan tu.

> [...]

Ikuti Lomba Puisi Online Jawa Timur, dapatkan hadiah menarik setiap bulannya
dan hadiah total senilai 60 juta rupiah
hanya di http://www.plasa.com