Selam, bugün yüklü bir yükleme yaptým koffice biþeyler, 200 ~ 300 MB tutuyordur. Pisi kendine gelmediðinden bir türlü, bilgisayarý kapattým, açýlýnca pisicik gelmedi :( !?! Yüklediðim paketlerde sisteme iþlenmemiþ. Þimdi de veritabanýný açamadýðýndan þikayetçi, ne yapmalý?
Teþkürler -- www.fotograf.web.tr -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060503/9722532c/attachment.html
