Selam,
bugün yüklü bir yükleme yaptým koffice biþeyler, 200 ~ 300 MB tutuyordur.
Pisi kendine gelmediðinden bir türlü, bilgisayarý kapattým, açýlýnca pisicik
gelmedi :( !?!
Yüklediðim paketlerde sisteme iþlenmemiþ.
Þimdi de veritabanýný açamadýðýndan þikayetçi, ne yapmalý?

Teþkürler

--
www.fotograf.web.tr
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060503/9722532c/attachment.html
 

Cevap