Merhabalar, Quoting erkin tek <gemeyilim at gmail.com>:
> bugün yüklü bir yükleme yaptým koffice biþeyler, 200 ~ 300 MB tutuyordur. > Pisi kendine gelmediðinden bir türlü, bilgisayarý kapattým, açýlýnca pisicik > gelmedi :( !?! > Yüklediðim paketlerde sisteme iþlenmemiþ. > Þimdi de veritabanýný açamadýðýndan þikayetçi, ne yapmalý? PiSi veritabanini tekrar olusturmali.. Bunun icin de "pisi rebuild-db" komutunu vermeli. -- Arda Cetin <arda at linux-sevenler.org> http://arda.linuxmarket.org Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds
