Merhabalar,

Quoting erkin tek <gemeyilim at gmail.com>:

> bugün yüklü bir yükleme yaptým koffice biþeyler, 200 ~ 300 MB tutuyordur.
> Pisi kendine gelmediðinden bir türlü, bilgisayarý kapattým, açýlýnca pisicik
> gelmedi :( !?!
> Yüklediðim paketlerde sisteme iþlenmemiþ.
> Þimdi de veritabanýný açamadýðýndan þikayetçi, ne yapmalý?

PiSi veritabanini tekrar olusturmali..
Bunun icin de "pisi rebuild-db" komutunu vermeli.


-- 
Arda Cetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds

Cevap