1-) .run dosyasını sh ile çalıÅtırdım, kurulum geçekleÅti fakat oyun çalıÅmadı? 2-) Pardus'u winxp içinden hangi prg.'la çalıÅtırabilirim ?
-- ---------------------------------------------------------- Harun Güngör. MSN: gungorharun at hotmail.com ICQ: 31329952 Yahoo Messenger : hgungor at yahoo.com -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060503/82995792/attachment.html
