Merhaba, Pardus-1 deposunda "Scribus" paketinin olup olmadýðýný merak ettim. TASMA'dan baktým. Bulamadým. Acaba depomuzda var mý? Sevgiler. -- Yrd.Doç.Server ACÝM Ýnönü Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bölümü Öðretim Üyesi http://web.inonu.edu.tr/~sacim 0505 305 68 30 0533 384 93 80
- [Pardus-kullanicilari] Scribus? Server Acim
- [Pardus-kullanicilari] Scribus? Furkan Duman
- [Pardus-kullanicilari] Modem Sorunu arşive bakt ım Emre OZEN
- [Pardus-kullanicilari] Scribus? fahri donmez
