Pisi-1.1_beta2'yi kurarken bir hatayla karþýlaþtým.
Kurulum süreci bilgilerini aþaðýda veriyorum.
pardus hasan # pisi build
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi
/pspec.xml
Çýktý dizini: .
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/pspec.xml'i indiriyor
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/actions.py'iindiriyor
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/system/base/pisi/comar/package.py'iindiri
yor
IceCream bulundu. Lütfen artalan sürecinizin çalýþtýðýndan emin olunuz.
PÝSÝ kaynak paketi pisi inþa ediliyor
Emniyet mandalý: taban geliþtirme sistemi system.devel halihazýrda kurulu
PartOf imi tanýmlanmamýþ, bileþen araþtýrýlyor
component.xml 100% 0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
Kaynak system.base bileþeninin parçasý
Kaynak indiriliyor: http://pardus.org.tr/~faik/pisi/pisi-1.1_beta2.tar.bz2
pisi-1.1_beta2.tar.bz2 100% 26.04 KB/s [00:00:00] [bitti]
Kaynak arþivi saklandý: /var/cache/pisi/archives/pisi-1.1_beta2.tar.bz2
Arþiv açýlýyor... açýldý (/var/tmp/pisi/pisi-1.1_beta2-27/work)
Kaynak kuruluyor
Kaynak inþa ediliyor...
Yerleþtiriliyor...
Semboller çýkarýlýyor...
* Paket pisi inþa ediliyor
files.xml yaratýlýyor,
metadata.xml yaratýlýyor,
Ýnþa (build) sayýsý koyulmayacak. Depo inþalarý için buildno yu
pisi.confdosyas
ýnda
tanýmlamalýsýnýz.
PÝSÝ paketi pisi yaratýlýyor.
Bitti.
Ýnþa dizini býrakýlýyor
''Ýnþa (build) sayýsý koyulmayacak.Depo inþalarý için buildno yu
pisi.confdosyasýnda tanýmlamalýsýnýz.'' bu ne anlama
geliyor.Ben þimdi bu paketi kurdummu?Yoksa süreç yarýdamý kaldý.
Saygýlar.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/29f3438e/attachment.html