Soru:useradd-adduser Arkadaþlar ben linuxa yeni baþladým, öðrenmeye çalýþýyorum. Pardusu 4 ay kadar önce kurarken tek user olarak kendimi belirledim. Þimdi useradd ile ikinci kullanýcý atayamýyorum. Bir de bir arkadaþým bu komutun unix komutlarýnda adduser olarak geçerken Pardus'ta niçin böyle olduðunu sordu. Teþekkürler
A.Yýlmaz Soyyer -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/3697f54b/attachment.htm
