Soru:useradd-adduser
Arkadaþlar ben linuxa yeni baþladým, öðrenmeye çalýþýyorum. Pardusu 4 ay
kadar önce kurarken tek user olarak kendimi belirledim. Þimdi useradd ile
ikinci kullanýcý atayamýyorum. Bir de bir arkadaþým bu komutun unix
komutlarýnda adduser olarak geçerken Pardus'ta niçin böyle olduðunu sordu.
Teþekkürler

A.Yýlmaz Soyyer
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/3697f54b/attachment.htm
 

Cevap