hp 3920 nin kurulumunu yaptým yazýcý listesinde görebiliyorum. fakat sýnama sayfasý veya bir baþka yazý yolladýðýmda bana baþarýyla yollanmýþtýr dediði halde yazýcýda bir hareket olmuyor.
acil yardým lütfen
hp 3920 nin kurulumunu yaptým yazýcý listesinde görebiliyorum. fakat sýnama sayfasý veya bir baþka yazý yolladýðýmda bana baþarýyla yollanmýþtýr dediði halde yazýcýda bir hareket olmuyor.
acil yardým lütfen