Merhaba,

> Uzun zamandýr izliyorum hp yazýcýlarla ilgili bir çok sorun çözülmüþ
> gözüküyor ama hala hp deskjet 3920 için bir çözüm gelmedi.

 1.1 alpha2 de yazýcýnýn düzgün çalýþýyor olmasý gerekiyor, þu an
yanýmda bu yazýcý olmadýðý için kesin konuþamýyorum. Cups ve hplip
servislerinin açýk olmasý yeterli olacaktýr.

 Güncellemeleri yapýlmýþ 1.0 sistemlerde sadece deneme sayfasýný
baskýda bir problem vardý, normal kullanýmda çalýþýyor olmalý.

-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap