Merhaba, > Uzun zamandýr izliyorum hp yazýcýlarla ilgili bir çok sorun çözülmüþ > gözüküyor ama hala hp deskjet 3920 için bir çözüm gelmedi.
1.1 alpha2 de yazýcýnýn düzgün çalýþýyor olmasý gerekiyor, þu an yanýmda bu yazýcý olmadýðý için kesin konuþamýyorum. Cups ve hplip servislerinin açýk olmasý yeterli olacaktýr. Güncellemeleri yapýlmýþ 1.0 sistemlerde sadece deneme sayfasýný baskýda bir problem vardý, normal kullanýmda çalýþýyor olmalý. -- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens
