bilerek yazmýyorum. sadece bir tahmin. resimlerin dosyayla ayný klasorde olmasý gerekebilir. dosyayý taþýdýysanýz vb bir durumda boylebir sey olabilir. pazar aksamý bu saatlerde mail grubunda pek fazla kimse olmuyor. acil olabilecegine dayanarak bilmeden denemden umarim faydam dokunur diye yaziyorum. daha dogru ve kesin yanit icin yarini beklemeniz gerekebilir...
Saygilarimla.... On 5/7/06, Emre Aladað <aladagemre at gmail.com> wrote: > > Pazar 7 May 2006 22:00 tarihinde, erkin tek þunlarý yazmýþtý: > > Selam, > > daha önce yazýlmýþtý ama bulamadým, > > > > Resim eklediðim belgeyi yine açtýðýmda bulamadý. Baðlantý ile ilgili bir > > durum sanýrým. > > > > Ne yapmak gerekiyor? > > Bu istenen bir davranýþ olabilir, hangi durumlarda bunu aktif yapabilir > > hangi durumlarda dosyaya gömebiliriz? > > > > -- > > www.fotograf.web.tr > > Bende de benzer bir durum var. Resim ekleyince, resim gözükmüyor, yerine > resmin boyutu kadar bir dikdörtgen(fotoðraftaki gibi) ve üzerinde Grafik 1 > Grafik 2 vs adlandýrmalar yazýyor... > > Emin deðilim ama galiba oOo2.0.2'ye geçince oldu. Resimleri görme þansýmýz > yok > mu? > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060507/85d0fc1b/attachment.html
