merhaba... yaþadýðýnýz durum özel bir durum mu bilmiyorum.. OpenOffice kullanýmý için "OpenOffice Türkiye" sitesinde.. "Ersan Yýldýrým"ýn hazýrladýðý "OpenOffice.org-kullaným kýlavuzu" var.. ondan yararlanabilirsiniz...
http://www.openoffice.org.tr/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,24/Itemid,62/ dilerim doðru bir öneridir..
