merhaba...
yaþadýðýnýz durum özel bir durum mu bilmiyorum..
 OpenOffice kullanýmý için "OpenOffice Türkiye" sitesinde.. "Ersan Yýldýrým"ýn 
hazýrladýðý "OpenOffice.org-kullaným kýlavuzu" var.. ondan 
yararlanabilirsiniz...

http://www.openoffice.org.tr/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,24/Itemid,62/

dilerim doðru bir öneridir..

Cevap