Yeni libtool'u kaldırmam çözüm olurmu? Bunun için neyapmam gerekir? Yani Debian'da olduÄu gidi Aptitude benzeri bir yönetici varmı? Pisi'den libtool'u aratınca çıkmıyor (Yüklu programlar arasında) /bin de libtool ve libtoolize var bunları fizilsel olarak kaldırmam yeterli olurmu? Bunun dıÅında silmem
Yeni Kdevelop kurmak derken, güncellemeyi mı yazılımı kaldırıp sıfırdan yüklemeyi mi kastettin? Yeni libtool kurmamın kritik bir tarafı varmı sence? -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060508/b2945d5a/attachment.htm
