Yeni libtool'u kaldırmam çözüm olurmu? Bunun için neyapmam gerekir? Yani
Debian'da  olduğu gidi Aptitude benzeri bir yönetici varmı? Pisi'den
libtool'u aratınca çıkmıyor (Yüklu programlar arasında)
/bin de libtool ve libtoolize var bunları fizilsel olarak kaldırmam yeterli
olurmu?
Bunun dışında silmem

Yeni Kdevelop kurmak derken, güncellemeyi mı yazılımı kaldırıp sıfırdan
yüklemeyi mi kastettin?

Yeni libtool kurmamın kritik bir tarafı varmı sence?
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060508/b2945d5a/attachment.htm
 

Cevap