On 5/8/06, Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> wrote: > > Yeni libtool'u kaldırmam çözüm olurmu? Bunun için neyapmam gerekir? Yani > Debian'da olduÄu gidi Aptitude benzeri bir yönetici varmı? Pisi'den > libtool'u aratınca çıkmıyor (Yüklu programlar arasında) > /bin de libtool ve libtoolize var bunları fizilsel olarak kaldırmam > yeterli olurmu? > Bunun dıÅında silmem gereken dosyalar varmi ? > >
Yeni Kdevelop kurmak derken, güncellemeyi mı yazılımı kaldırıp sıfırdan > yüklemeyi mi kastettin? > > Yeni libtool kurmamın kritik bir tarafı varmı sence? > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060508/5e12e201/attachment.html
