On 5/8/06, Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> wrote:
>
> Yeni libtool'u kaldırmam çözüm olurmu? Bunun için neyapmam gerekir? Yani
> Debian'da  olduğu gidi Aptitude benzeri bir yönetici varmı? Pisi'den
> libtool'u aratınca çıkmıyor (Yüklu programlar arasında)
> /bin de libtool ve libtoolize var bunları fizilsel olarak kaldırmam
> yeterli olurmu?
> Bunun dışında silmem gereken dosyalar varmi ?
>
>

Yeni Kdevelop kurmak derken, güncellemeyi mı yazılımı kaldırıp sıfırdan
> yüklemeyi mi kastettin?
>
> Yeni libtool kurmamın kritik bir tarafı varmı sence?
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060508/5e12e201/attachment.html
 

Cevap