Fri, 14 Jul 2006 13:42:38 +0300, Hakan Sonmez <running.tux at gmail.com> :

> Build ederken "-E" ignore dependancy yi denedim ama sonuc alamiyorum
Nasil sonuc alamadiginizi soylemezseniz, derman bulamazsiniz :)

                   Doruk

--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Cevap