Ben gitgide rahatsýz olmaya basladým surda düzenli olarak takip ettiðim 
2 
liste var biri Kullanýcýlar diðeri Bugs yanlýz kullanýcýlar mail list i bug 
dan daha çok hata mesajý ile dolup taþýyor. 

        Bu hatalarý Kullanýcýlar listesine atan arkadaslar acaba 1.1 Alpha 2 
çýktýðýnda da gördükleri hatalarý Kullanýcýlar listesine atmaya devam 
edecekler mi ? Bilmiyorum ne kadar farkýndasýnýz ama "Kullanýcýlar" zaten 1.0 
stable versiyonu kullanýyorlar, alpha kullanmýyorlar ...

        Umarým herkes Kullanýcýlar mail listesinin tanýmýnda " 
Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanýcýlarýnýn genel olarak sistem, 
kullanlanýþlýlýk, kullaným sýrasýnda yaþanan sorunlar ve pratik ipuçlarý gibi 
konularda haberleþmesi için kullanýlan e-posta listesidir. Herkes üye 
olabilir ve yazabilir. Trafiði yüksektir " anlatýlan yönde mail atmaya 
baslar ...

        Eðer http://bugs.pardus.org.tr adresini kullanmak istenmiyorsanýz bunu 
geliþtiriciler e bildirelim baþka bir mail listesi acilacaktir. Gerçi 
bugzilla varkan hiç mantýklý gelmiyor ama ...

Saygýlarýmla 

-- 

UGURFIRAT
Kernel 2.6.16.24-49

Cevap