Ben gitgide rahatsýz olmaya basladým surda düzenli olarak takip ettiðim
2
liste var biri Kullanýcýlar diðeri Bugs yanlýz kullanýcýlar mail list i bug
dan daha çok hata mesajý ile dolup taþýyor.
Bu hatalarý Kullanýcýlar listesine atan arkadaslar acaba 1.1 Alpha 2
çýktýðýnda da gördükleri hatalarý Kullanýcýlar listesine atmaya devam
edecekler mi ? Bilmiyorum ne kadar farkýndasýnýz ama "Kullanýcýlar" zaten 1.0
stable versiyonu kullanýyorlar, alpha kullanmýyorlar ...
Umarým herkes Kullanýcýlar mail listesinin tanýmýnda "
Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanýcýlarýnýn genel olarak sistem,
kullanlanýþlýlýk, kullaným sýrasýnda yaþanan sorunlar ve pratik ipuçlarý gibi
konularda haberleþmesi için kullanýlan e-posta listesidir. Herkes üye
olabilir ve yazabilir. Trafiði yüksektir " anlatýlan yönde mail atmaya
baslar ...
Eðer http://bugs.pardus.org.tr adresini kullanmak istenmiyorsanýz bunu
geliþtiriciler e bildirelim baþka bir mail listesi acilacaktir. Gerçi
bugzilla varkan hiç mantýklý gelmiyor ama ...
Saygýlarýmla
--
UGURFIRAT
Kernel 2.6.16.24-49