Öncelikle kimsenin kimseyi dövdüðü yok, dövmeye hakký da yok! Uygun bir dille ne yapmasý gerektiðini anlatmaya çalýþtým. Yanlýþ baþladý ve yanlýþ gidiyor arkadaþ. Baþtan öðrensin sonra daha sert tepkiler almasýn diye yazdým.
2-3 gündür listede gereksiz tartýþmalar olmakta. Bana yazacaðýnýz birþey olursa özelden yazýn. Selamlar, sevgiler. On Fri, 14 Jul 2006 19:12:58 +0300 "Ömer F. USTA" <omerusta at gmail.com> wrote: > Yeter ama arkadaþlar adamý bir dövüp listeden atmadýðýnýz kaldý. > Yeni baþlayacak bir kiþiye bu þekilde bir karþýlama inanýn burayý onlar için > cazip hale getirmeyecektir. Bu satýrlarý yazarken tepki alacaðýmý biliyorum > ama > dayak yiyeceksem hiç olmazsa haklýnýn yanýnda yerim.
