Ömer Bey'e katýlýyorum..Lütfen usluba ve cevap verme yöntemine dikkat
edelim..
Listeye yeni katýlan herkes liste kurallarýný bilmeyebilir, Linux' u hiç
kullanmamýþ olabilir..
Biraz sevgi, saygý ve hoþgörü lütfen...

----- Original Message -----
From: "Ömer F. USTA" <[email protected]>
To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
Sent: Friday, July 14, 2006 7:12 PM
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] ozurle sorumu degistiriyorum


Yeter ama arkadaþlar adamý bir dövüp listeden atmadýðýnýz kaldý.
Yeni baþlayacak bir kiþiye bu þekilde bir karþýlama inanýn burayý onlar için
cazip hale getirmeyecektir. Bu satýrlarý yazarken tepki alacaðýmý biliyorum
ama
dayak yiyeceksem hiç olmazsa haklýnýn yanýnda yerim.

On 7/14/06, Yýlmaz Bilgili <ybilgili at yahoo.com> wrote:
> Aklýnýza takýlan herþeyi yeni bir baþlýk ile sormak yerine liste arþivine
þöyle bir baksanýz siz dahil herkes mutlu olacak.
> Bu þekilde sorarsanýz liste konusundan çok uzaklaþýr. Google, "pardus"
aratýnca 1.500.000 sonuç bulduðunu söylüyor. En azýndan bir göz gezdirin.
Kaynak bol.
>
> Kolay gelsin.
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>


--
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap