> 1.1 alfa2 ile ilgili ilk problemim aynýsýný 1.0 da da yaþýyordum.
> Hp laserjet 1020 kurulumunu tamamladýðým halde hiç bir ortamda çýktý
> alamýyorum.
> acaba daha önce tanýmlandýðý þekildemi 1020 yi kurmam mý gerekecekti?
> ben tasmadan kurdum.

 Bu yazýcýda özel bir durum var. Yapýsý diðer hp yazýcýlardan farklý
ve saðlýklý çalýþan bir sürücüsü yok. 2758 numaralý hata raporunda bir
iki öneri ve bir deneme pakedi mevcut. Pakedi deneyip hata raporuna
sonuçlarý iletebilir misiniz ?

-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap