Merhabalar yanlýþ anýmsamýyorsam ( yanlýþ arkadaþlar lütfen düzeltin) default olarak baglantý kapalý geliyor eternet kartýný tanýsa dahi. Ondan Tasmadan --> Að yapýlandýrmasý altýndan baðlantýyý aktif etmeniz gerecektir.
özgür... On 7/17/06, Bünyamin CAMGÖZ <bcamgoz at rekabet.gov.tr> wrote: > > > > Sevgili arkadaþlar. pardus 1.1 alpha2 kurdu. ethernet kartýný tanýdýðýný > umuyorum. fakat internete baðlanamadým. bu konuda detaylý yardýmcý > olursanýz çok sevinirim. > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060717/05283896/attachment.html
