Sevgili Dostlar,
Alpha2'yi dizüstüme sorunsuz kurdum. Ekran görünümünü 800x600'den 1024x768'e 
ayarladým. Tek sorunum, paketler listesinde (Tasma'da) "kflickr" ve kbabel 
uygulamasýnýn birlikte geldiði ve Programlar menüsünde "Geliþtirme" baþlýðý 
altýndaki listede yer alan "KBabel" yazýlýmýný yükleyemedim.

Güncelleþtirmeleri yaptým. Hatta güncelleþtirme sonucunda kendisi bir depo 
ekledi.

Yardýmcý olur musunuz?

Sevgiler. 
-- 
Server Acim
-Besteci
-Üniversite Öðretim Üyesi
-Pardus Kullanýcýsý (http://www.pardus.org.tr)
http://web.inonu.edu.tr/~sacim

Cevap