Kbabel için "pisi it kdesdk" komutu yeterli olacaktır.
15.07.2006 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmıÅ: > > Sevgili Dostlar, > Alpha2'yi dizüstüme sorunsuz kurdum. Ekran görünümünü 800x600'den > 1024x768'e > ayarladım. Tek sorunum, paketler listesinde (Tasma'da) "kflickr" ve kbabel > uygulamasının birlikte geldiÄi ve Programlar menüsünde "GeliÅtirme" > baÅlıÄı > altındaki listede yer alan "KBabel" yazılımını yükleyemedim. > > GüncelleÅtirmeleri yaptım. Hatta güncelleÅtirme sonucunda kendisi bir > depo > ekledi. > > Yardımcı olur musunuz? > > Sevgiler. > -- > Server Acim > -Besteci > -Ãniversite ÃÄretim Ãyesi > -Pardus Kullanıcısı (http://www.pardus.org.tr) > http://web.inonu.edu.tr/~sacim > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/55946912/attachment.html
