Bende de ayný.Pisi Paket Yöneticisi olarak hata kayýtlarýna bakarsanýz 20'den fazla hata kaydý olduðunu göreceksiniz.
2006/10/10, can comert <cancomert at gmail.com>: > Merhabalar, > pardus 1.1 cebit sürümünü kullanýyorum > Tasma - program ekle kaldýr menüsünden pisinin grafik arayüzüne geldim > > 1.Durum > Ara: sekmesinin yanýndaki bosluga "slmodem" (veya baska bir pakert adý) > yazdým > Yukarýdaki sekmelerden "yüklü paketleri göster" görünür durumdaydý > Sonuclarýn sýralandýgý listedeki paketin yanýndaki kutucuðu iþaretlediðimde > "paketi kaldýr " seklindeki sekme aktif hale geldi > > > 2.Durum > Ara: sekmesinin yanýndaki bosluga "slmodem" (veya baska bir pakert adý) > yazdým > Yukarýdaki sekmelerden "yüklü olmayan paketleri göster" görünür durumdaydý > Sonuclarýn sýralandýgý listedeki paketin yanýndaki kutucuðu iþaretlediðimde > "paketi yükle " seklindeki sekme aktif hale geldi > > Bir paket ya yüklüdür ya da deðildir(yoksa bu paketler kuantum paket mi? :-) > > > Þimdi paket veya paketlerden hangileri sistemde yüklü hangileri deðil? > Bu hatayý bug olarak bildirmeden önce yalnýzca bende mi boyle bir sorun var > anlamak istedim > Ýyi calýþmalar.. > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > >
