Bende de ayný.Pisi Paket Yöneticisi olarak hata kayýtlarýna bakarsanýz
20'den fazla hata kaydý olduðunu göreceksiniz.

2006/10/10, can comert <cancomert at gmail.com>:
> Merhabalar,
> pardus 1.1 cebit sürümünü kullanýyorum
> Tasma - program ekle kaldýr menüsünden pisinin grafik arayüzüne geldim
>
> 1.Durum
> Ara:  sekmesinin yanýndaki bosluga "slmodem" (veya baska bir pakert adý)
> yazdým
> Yukarýdaki sekmelerden "yüklü paketleri göster"  görünür durumdaydý
> Sonuclarýn sýralandýgý listedeki paketin yanýndaki kutucuðu iþaretlediðimde
> "paketi kaldýr " seklindeki sekme aktif hale geldi
>
>
> 2.Durum
> Ara:  sekmesinin yanýndaki bosluga "slmodem" (veya baska bir pakert adý)
> yazdým
> Yukarýdaki sekmelerden "yüklü olmayan paketleri göster" görünür durumdaydý
> Sonuclarýn sýralandýgý listedeki  paketin yanýndaki kutucuðu iþaretlediðimde
> "paketi yükle " seklindeki sekme aktif hale geldi
>
> Bir paket ya yüklüdür ya da deðildir(yoksa bu paketler kuantum paket mi? :-)
>
>
> Þimdi paket veya paketlerden hangileri sistemde yüklü hangileri deðil?
> Bu hatayý bug olarak bildirmeden önce yalnýzca bende mi boyle bir sorun var
> anlamak istedim
> Ýyi calýþmalar..
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>

Cevap