merhaba.. Thunderbird de.. yeni posta geldiðinde "sesli uyarý" seçeneðini kullanan var mý ?.. yeni posta geldiðinde sadece kasadan bip sesi geliyor.. bu özellik nasýl çalýþýyor.. hoþça kalýn..
- [Pardus-kullanicilari] 1.1alfa3.. Thunderbird de yeni po... mengucek
- [Pardus-kullanicilari] 1.1alfa3.. Thunderbir d de ye... M.Kemal AYYILDIZ
