merhaba..
Thunderbird de.. yeni posta geldiðinde "sesli uyarý" seçeneðini kullanan var 
mý ?..
yeni posta geldiðinde sadece kasadan bip sesi geliyor..
bu özellik nasýl çalýþýyor..
hoþça kalýn..

Cevap