Merhaba, Menüden Düzenle -- Tercihler -- Genel -- Yeni mesaj geldiðinde "ses dosyasý çal" kutusunu iþaretleyin. "Geliþmiþ" düðmesine týklayarak "özel wav dosyasý çal" bölümünü iþaretleyin. "Gözat" düðmesine týklayarak /usr/kde/3.5/share/sounds dizininin altýndan seçeceðiniz bir ses dosyasýný veya kendi seçeceðiniz bir dosyayý iþaretleyip "tamam" demeniz yeterli. Saygýlar
mengucek wrote On 11-10-2006 14:30: > merhaba.. > Thunderbird de.. yeni posta geldiðinde "sesli uyarý" seçeneðini kullanan var > mý ?.. > yeni posta geldiðinde sadece kasadan bip sesi geliyor.. > bu özellik nasýl çalýþýyor.. > hoþça kalýn.. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > >
