kopete,koversation.. depoden yüklediÄin taktirde amsn,gaim,kmess vb. gibi birçok program mevcut.
On 10/11/06, selcuk acar <selcuk at symbol.cx> wrote: > > Merahaba, > > Pardus uzerinde; > Skype, Hahoo! MESSENGER, MSN MEssenher, iChat, GoogleTalk vesaire > uyeeri ile mesajlasabilecegimiz, sesli konusabilecegimiz progamlr var > mi? > > kolay gelsin > selcuk > http://symbol.cx > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -- Deniz Silahcılar -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061011/794df760/attachment.html
