Skype, amsn, kopete paketleri depoda mevcut... Sorun hangisini kullanacaðýný seçmekte :)
selcuk acar wrote On 11-10-2006 21:53: > Merahaba, > > Pardus uzerinde; > Skype, Hahoo! MESSENGER, MSN MEssenher, iChat, GoogleTalk vesaire > uyeeri ile mesajlasabilecegimiz, sesli konusabilecegimiz progamlr var > mi? > > kolay gelsin > selcuk > http://symbol.cx > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > >
