>
> debianda calýsmýstý scaner ve yazýcý scanner yuzunden windows tarafýna
> format atamýyorum. sikmeyi dusunuyordum windowsu yardým
> --

silmeyi düþünüyorum. :D
> Samet TOPAL
> Namý deðer Çarço
>


-- 
Samet TOPAL
Namý deðer Çarço

Cevap