> > debianda calýsmýstý scaner ve yazýcý scanner yuzunden windows tarafýna > format atamýyorum. sikmeyi dusunuyordum windowsu yardým > --
silmeyi düþünüyorum. :D > Samet TOPAL > Namý deðer Çarço > -- Samet TOPAL Namý deðer Çarço
> > debianda calýsmýstý scaner ve yazýcý scanner yuzunden windows tarafýna > format atamýyorum. sikmeyi dusunuyordum windowsu yardým > --
silmeyi düþünüyorum. :D > Samet TOPAL > Namý deðer Çarço > -- Samet TOPAL Namý deðer Çarço