ArkadaÅlar ben bir eÅeklik yaptım. Bugün çıkan güncelleme paketini indirirken (yaklaÅık 360 MB) çıkmam gerektiÄi için ctrl+c tuÅ kombinasyonuyla güncellemeyi iptal ettim. (Konsoldan pisi up ile güncelleme yapıyordum.) Bu güncellemelere baÅlamadan önce çakıÅma olan paketleri kaldırayım mı? diye sordu evet dedim. Neyse kaldırdı, dosyaları indirirken de ben yarıda kestim iÅlemi. Sonra bilgisayarı kapattım. AçtıÄımda ise grubu geçiyor, açılmaya baÅlıyor fakat login ekranına gelmeden bekliyor. (Sanırım kaldırılan dosyalardan ötürü) ctrl alt f1 ile konsola düÅebiliyorum ancak internet baÄlantısını yapamadıÄımdan güncelleme yapamıyorum.
Åimdi sorum Åu: Konsoldan hangi komutu versek te ethernet üzerinden makinanın bir ip alarak internete baÄlanmasını saÄlasak? -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/532ca212/attachment.htm
