12 Eki 2006 Per 17:02 tarihinde, Ahmet Musa KOSALI þunlarý yazmýþtý: 
> Alfa 3 de firewall u baslattim sonra kapattim lakin kapatmama ragmen
> hala disaridan iceriye erisimi engelliyor. bunu tam olarak nasýl
> durdururum.
>
> firewall da  istedigim portlarin acilmasi icin bolum calismiyor Nasil ?
> Portu actigim halde o porttan ulasilamiyor.

service firewall-config stop
service iptables stop

Cevap