12 Eki 2006 Per 17:02 tarihinde, Ahmet Musa KOSALI þunlarý yazmýþtý: > Alfa 3 de firewall u baslattim sonra kapattim lakin kapatmama ragmen > hala disaridan iceriye erisimi engelliyor. bunu tam olarak nasýl > durdururum. > > firewall da istedigim portlarin acilmasi icin bolum calismiyor Nasil ? > Portu actigim halde o porttan ulasilamiyor.
service firewall-config stop service iptables stop
