Merhaba. Konsolda firefoxu www.hotmail.com ile baþlatmak istesek komutu nasýl olmalý?
- [Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu Özgür GÖKALP
- [Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu Eren Türkay
- [Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu Özgür GÖKALP
- [Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu Kaan Göktaş
- [Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu Özgür GÖKALP
- [Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu Kaan Göktaş
