Öncelikle herkese merhabalar; Kmail ile ilgili þöyle bir problemim var. Sistemimi tekrar kurdum ve kmail de hesaplarý tekrar tanýttým. Daha önce kaydettiðim "~/.kde/share/apps/kmail/mail" klasöründeki mailleri File menüsü altýnda yer alan import seçeneðini kullanarak geri almak istedim. Fakat emailleri import edemedi. Ýkinci seçenek olarak bu klasörü olduðu gibi ilgili yere kopyaladým, dizin yapýsý eski halini almýþ mailleri de almaya baþlamýþtým filtreler de düzgün çalýþýyordu. Fakat daha sonra farkettim ki eski mailler yine kmailde gözükmüyor. Klasörlerin içerisini konsoldan incelediðimde problem gözükmüyor. Ama kmailden göremiyorum. Örneðin konsoldan baktýðýmda inbox klasöründe 4320 mail gözükürken kmailde bu 40 kadar gözüküyor. Onlarda sistemi kurduktan sonra aldýðým mailler. Nerde hata yapýyorum. Yada daha önce böyle bir problemle karþýlaþmýþ olanýnýz var mý? Ne yapabilirim.?
------------------------------------------------------- -- Abdullah Teke ============================= Email: abdullah.teke at ege.edu.tr MSN: abdullahteke at hotmail.com Tel: 0 232 343 40 00 / 5373 Web: www.abdullahteke.com
