Öncelikle herkese merhabalar;

Kmail ile ilgili þöyle bir problemim var. Sistemimi tekrar kurdum ve kmail de
hesaplarý tekrar tanýttým. Daha önce
kaydettiðim "~/.kde/share/apps/kmail/mail" klasöründeki mailleri File menüsü
altýnda yer alan import seçeneðini kullanarak geri almak istedim. Fakat
emailleri import edemedi. Ýkinci seçenek olarak bu klasörü olduðu gibi ilgili
yere kopyaladým, dizin yapýsý eski halini almýþ mailleri de almaya
baþlamýþtým filtreler de düzgün çalýþýyordu. Fakat daha sonra farkettim ki
eski mailler yine kmailde gözükmüyor. Klasörlerin içerisini konsoldan
incelediðimde problem gözükmüyor. Ama kmailden göremiyorum. Örneðin konsoldan
baktýðýmda inbox klasöründe 4320 mail gözükürken kmailde bu 40 kadar
gözüküyor. Onlarda sistemi kurduktan sonra aldýðým mailler. Nerde hata
yapýyorum. Yada daha önce böyle bir problemle karþýlaþmýþ olanýnýz var mý? Ne
yapabilirim.?

-------------------------------------------------------

-- 
Abdullah Teke
=============================
Email: abdullah.teke at ege.edu.tr
MSN: abdullahteke at hotmail.com
Tel: 0 232 343 40 00 / 5373
Web: www.abdullahteke.com

Cevap